marți, 29 octombrie 2013

NOTD: Bump In The Night

De cum am vazut colectia de Halloween de la China Glaze Monsters Ball am pus ochii pe texturata neagra: Bump In The Night! Colectia este formata din sase oje, dintre care eu am ales trei: Bump In The Night, Boo- Gie Down (top coat cu glitter auriu - roscat/cupru, alb si negru de diferite forme si marimi) si Gloulish Glow (top coat care lumineaza in intuneric).
Bump In The Night este un negru mat cu finish texturat; a fost nevoie de o singura aplicare pentru a obtine opacitate perfecta. Recomand aplicarea unei baze deoarece culoarea este pigmentata si pateaza unghiile.
Ojele China Glaze, inclusiv aceasta colectie, le puteti comanda la Beauty In The Bottle. Pe pagina de fan a blogului - GIA MAKEUP BLOG - am dat startul unui concurs care are ca premiu trei oje China Glaze oferite de Beauty In The Bottle, printre care si o oja din aceasta colectie: Howl You Doin`!


 China Glaze Monsters Ball Halloween Collection






Kisses, G

Un comentariu: