duminică, 31 august 2014

OOTD: Walking in my shoes


Mergi prin viata cu fruntea sus! Increderea in sine este atragatoare.
Sa ai mereu incredere in intuitia ta!
Esti frumoasa si nu permite nimanui sa te faca sa crezi altfel!
Fii originala si irezistibila!
Fii seducatoare! Poarta tocuri! Te pot ajuta sa cuceresti lumea. ; )*
Outfit: Jacket - Lovelyshoes (click Here), Jeans Pimkie via Kurtmann.ro (click Here), Stilettos - Milanoo (click Here), Clutch - Milanoo (click Here), Sunglasses - LovelyWholesale (click Here), Ring Lovelywholesale - (click Here).












 Kisses with Golden Rose Velvet Matte 18, G

13 comentarii:

  1. ce draguta este gentuta, dar si pantofii sunt mininati. sa-i porti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumosi. II am si eu pe crem si imi plac mult, decat ca nu prea le-am nimerit marimea :D

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte eleganta tinuta ta,Big Like <3

    RăspundețiȘtergere
  4. frumusica <3 super si acest outfit imi place cum le-ai combinat pe toate

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumosi sunt ochelarii de soare si pantofii! Si pantalonii negri imi plac mult <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte mult îmi place! ♥
    Jachetuţa e foarte frumoasă, se aşează minunat, iar purtată cu elemente închise, cum sunt pantalonii şi bluziţa, iese şi mai mult în evidenţă ♥
    Pantofii, cluch-ul şi ochelarii sunt accesoriile care fac diferenţa, îţi reprezintă stilul ♥
    Pupici, Gia.

    RăspundețiȘtergere
  7. superbi pantofi si sacoul si...tot! iar tu <3 <3 pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. pantofii <3


    www.simofever.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa imi spui si mie te rog in cat timp ti-a venit comanda de pe Milanoo?

      Ștergere
    2. Cam dupa 2 saptamani de cand am plasat comanda. :*

      Ștergere
  9. Super outfit-ul, iti vine foarte bine ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere