miercuri, 1 octombrie 2014

Red is my new black

Dupa ani de zile in care m-am vopsit numai cu negru albastrui, nu credeam ca voi ajunge roscata si ca imi va placea asa de mult! <3 Mi se pare ca mi se potriveste foarte bine noua nuanta a parului meu (tks again, Paul Balaneanu) si este perfecta pentru toamna (vedeti ce bine ma integrez in peisaj : )).
Astazi am purtat o tinuta lejera, asa cum v-am obisnuit deja: pulover rosu - corai achizitionat recent de la Reserved (de obicei imi cumpar haine de la ei pentru ca sunt pe gustul meu), pantaloni negri tot de la Reserved, pantofi/ ghete decupati in fata si geanta mare albastra (ambele de la Amiclubwear). :*
Outfit:
Pulover (sweater) si pantaloni (pants) RESERVED
Shoes Amiclubwear (click Here)
Bag Amiclubwear (click Here)
Cat eye glasses Dystyle (click Here)











 Selfie impreuna cu pozaciul meu! ; )
Kisses with Golden Rose Velvet Matte Lipstick (06 and 22 ; ), G

11 comentarii:

  1. ce frumoase sunt sandalele <3 vreau si eu dar greu cu amiclub astia :D
    Ce norocoasa ca ai asa un pozaci :) sa iti traiasca !

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 foarte frumoase incaltarile , simpatic foc baietelul tau :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta foarte bine cu nuanta aceasta la par si cu forma :)
    Papucii imi plac in mod special, ma atrag acestia asa cu decupaje :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Arata bine incaltarile... sper doar sa se mai lase pielea/ inlocuitorul din care sunt confectionate... :*

      Ștergere
  4. Un selfie superb! ♥
    Culoarea părului ţi se potriveşte de minune, iar ţinuta îmi place foarte mult! ♥
    Pupici, Gia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pantofi, sandale, ghete...sau cum sa le zic? Sunt minunate, mi ar place si mie o pereche :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiu cum sa le numesc exact... : ))) Arata bine doar ca la degetele mari (unde se termina decupajul) mi-au facut rani; sper sa se mai inmoaie ca nu pot fi purtate cu dres...

      Ștergere